-->

"THE BOSS BABY " MALAYSIA - WIRAUSAHA - KHALID , AISYAH , UTHMAN , DHIJA

Korang pernah tengok cerita The Boss Baby ? . Team ZFA sangat recommend kepada remaja-remaja yang nak jadi usahawan untuk tengok movie ni berulang-kali. Kenapa? Movie ni menceritakan tentang seorang baby yang datang dalam keluarga kanak-kanak yang bernama Tim Templeton. Tim sangat terkejut kerana baby itu boleh bercakap dan berpakaian sut lengkap seperti seorang entrepreneur. Baby tersebut menggelarkan dirinya sebagai "The Boss Baby".

The boss baby itu menguruskan satu perniagaan yang bernama Baby Corp.Dari movie ni korang dapat belajar macam mana nak membangunkan satu bisnes dan bagaimana mahu menjadi seorang ketua yang bagus. Bukan itu sahaja, korang juga boleh tengok macam mana bila 'teamwork' diantara Tim dan baby tersebut dalam melaksanakan misinya.




Nah, kitorang payung korang the boss baby Malaysia iaitu adik-beradik dari team Wirausaha. Team @wirausaha.my  . Adik-beradik yang bernama Khalid, Aisyah, Uthman dan Dhija masih lagi bersekolah dan masing-masing sangat petah dalam menjual. Inilah yang kita mahukan. Inilah dinamakan "Revolusi Remaja Terkini". Berniaga diusia muda dan melatih skill entrepreneur mereka sambil menjual.



Korang jangan lupa follow instagram @zfa.outfit .  @zfa.media . @zfasport

0 Response to ""THE BOSS BABY " MALAYSIA - WIRAUSAHA - KHALID , AISYAH , UTHMAN , DHIJA "

Post a Comment

Silahkan Berkomentar Sesuai Dengan Topik Pembahasan
Komentar Yang Mengandung Link Aktif Kami Anggap Sebagai Spam..!!

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1




Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel